متن اهنگ گندم عرفان کالبد
بروز ترین متن های اهنگ
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بروز ترین متن های اهنگ و آدرس musictexts.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 129
:: بازدید سال : 786
:: بازدید کلی : 16286
متن اهنگ گندم عرفان کالبد

متن آهنگ گندم از عرفان کالبد:

 

آره هنوز مثه قدیم حسم

تقویم و خاطرات و

با هر حسم

بهم پشته سر زدی اگه چیزی خواستی

رو جفت چشام هنوز منتظرم بیا

بگی سلام عشقم

ولی حتی اگه

تو یه روز نباشی هم

یا ازم جدا شی هم

من هنوز عاشقتم تا آخرش

مردیم دیگه اسمی هم نبریم/هر دومون الان جفت مثه جسدیم

این همه بحث ولی وقت رفتنت/لال شدیم جفتمون حرفی هم نزدیم

چون با هم نمیتونیم دوری هم سخته/من خواب ندارم با این که خیالم تخته

دیگه ماه ندارم با این که میگذره هفته/اون همه خاطره چجوری از یادت رفته

آره تو خوب همیشه من بدم ببین چند بار بدون تو رگ زدم ببین از همه دور و برم من زدم

دارم انتقام میگیرم از تنم

چقد قشنگه صدای شکستنم

من که هیچی از تو گندم یادت نیست/بارون زد دیدم از دور چشات خیس

عکسامو برداشتی پشتش نوشتی/زود پاک میشه علاقه بهش نیس

فرشته ی منی ولی برو به جهنم/میریزم دور آتو هاتو از هم

دو سر خطیم به هم نمیرسیم اصلا/رویا بود آخرش بگیری دستامو

آرزومه پاک کنی دوباره اشکامو/امشبم بدون تو کی دیده فردامو

میخوای بری برو با تموم حرفات/میخوای بری برو اگه تمومه حرفات

میخوای بری برو خدا به همرات

ولی میمونه دردا

من بی تو مثه سنگم فقط/حس میکنم که دورم ازت

به امید این زندم که برگردی باز/حالم بده و تو میخندی باز

ولی حتی اگه

تو یه روز نباشی هم

یا ازم جدا شی هم

من هنوز عاشقتم تا آخرش

 

دور شیم از هم دیگه/فاصله سخته/حسم این بودش/رابطمون چه تلخه

یکی بود زندگیشو به خاطرت حروم کرد/کسی ندید همیشه اشکش تو چشاش جمع میشد

چند بار هی زمین خورد/خودشو جم کرد/خودشو جمع کرد

ولی اینبار دیگه نتونست

دیگه نتونست

وقتی رفتی احساسم مرد

همونی که همیشه بودش با دلت

تو رو میخواستم کنارم باشی

حس میکنم خوبی نیومده بهم

خستم  از هرچی بحثه/رفتن یه بهونه ی محضه

واسه این که بدون من

راحت باشی

شب با اون بخوابی و راحت پاشی

هه

یادته میگفتی دیونم بودی

الان دیگه زندگیم بی اون هم جور نیست

زندگیم دیگه بی اونم جور نی

 

من بی تو مثه سنگم فقط/حس میکنم که دورم ازت

به امید این زندم که برگردی باز

حالم بده و تو میخندی باز

ولی حتی اگه

تو یه روز نباشی هم

یا ازم جدا شی هم

من هنوز عاشقتم تا اخرش....


تعداد بازدید از این مطلب: 99823
|
امتیاز مطلب : 198
|
تعداد امتیازدهندگان : 58
|
مجموع امتیاز : 58

نویسنده : علی موسوی
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید